Politica de retur
Retururi și reclamații
Nu sunteți mulțumit de achiziția dvs.? Puteți returna o comandă în termen de 30 de zile de la primirea acesteia, iar noi ne vom asigura că prețul de achiziție al comenzii este creditat în contul dvs. în termen de 14-30 zile de la primirea returului! Doriți să schimbați produsul pentru că mărimea nu vi se potrivește sau pentru că doriți o altă versiune a produsului? Chiar și asta este posibil! Pentru schimb sau retur, vă rugăm să ne contactați folosind formularul din partea de jos a acestei pagini.
*Dreptul legal de retragere din contract nu se aplica produselor care nu pot fi returnate din motive de sanatate sau igiena (ex: cosmetice) si al caror sigiliu a fost rupt dupa livrare.
Produse primite din greseala
Dacă ați comandat o anumită variantă de produs, dar ați primit un produs diferit sau incorect, puteți utiliza și formularul de mai jos pentru a solicita o nouă livrare a produsului sau a variantei corecte. Pentru a face acest lucru, atașați o fotografie ca dovadă a produsului sau variantei primite din greșeală și indicați ce produs sau variantă doriți să primiți în schimb.
De unde îmi pot primi banii înapoi?
Vă vom rambursa suma în același mod în care ați plătit-o. Nu este posibil? Va vom contacta noi.
Costul returnării mărfurilor
În principiu, suportați întotdeauna costurile de returnare a produsului. Ați primit produsul/varianta greșită? Atunci nu trebuie să returnați acest produs, vă vom trimite un produs nou.
Defect
Nu trebuie să returnați produsele defecte. Nu le putem oferi altor clienți. În acest caz, vă vom trimite pur și simplu unul nou sau vă vom rambursa prețul de achiziție. Tot ce avem nevoie este dovada produsului defect sub forma uneia sau mai multor fotografii ale produsului. Completați formularul de mai jos pentru a solicita un produs nou sau o rambursare.
Cum funcționează returnările?
Pasul 1: Solicitați retur folosind formularul de mai jos.
Pasul 2: Înregistrați returul
Pasul 3: Trimiteți comanda
Mergeți la cel mai apropiat oficiu poștal și trimiteți-ne coletul returnat. Asigurați-vă întotdeauna că trimiteți returnarea cu un cod Track & Trace. În calitate de expeditor, sunteți responsabil din punct de vedere legal pentru aceasta și, teoretic, vă putem refuza returnarea dacă nu a fost adăugat un cod Track & Trace.
Pasul 4: Primiți prețul de achiziție în contul dvs. bancar
Odată ce primim expedierea, ne vom asigura că prețul de achiziție este creditat în contul dvs. bancar în termen de 30 de zile!
Reguli pentru returnarea mărfurilor
Asigurați-vă că:
- Bunurile sunt complete.
- Bunurile sunt în ambalajul lor original și nedeteriorate.
- Trimiteți mărfurile returnate cu un cod de urmărire (o veți primi la oficiul poștal, așa că nu uitați să spuneți despre asta).
- Se atașează un formular de retur.
- Numărul comenzii îl găsiți pe formularul de retur.
- Numele tău este pe formularul de retur.
Returul dumneavoastră nu îndeplinește condițiile de mai sus? Din păcate, nu putem procesa retururile și nu putem rambursa achiziția.
Așezarea
Veți primi automat o notificare odată ce returnarea și rambursarea dvs. au fost procesate. Desigur, încercăm să facem acest lucru cât mai curând posibil. Nu am auzit de tine după 30 de zile? Atunci nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți.
VĂ RUGĂM ATENȚIE: Dacă returnați produsul și acesta ajunge deteriorat sau incomplet, din păcate nu îl putem accepta și rambursăm prețul de achiziție. Vă rugăm să împachetați bine produsele atunci când le returnați, în special cele fragile.
Întrebări frecvente
Unde pot găsi un formular de retur?
O puteți solicita mai jos trimițând un e-mail prin formularul de contact. O veți primi de la noi odată ce returnarea dvs. a fost înregistrată.
Unde pot găsi codul de urmărire?
Veți primi un cod de urmărire și urmărire de la oficiul poștal sau serviciul poștal de la care ne trimiteți returnarea. Prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că trimiteți returnarea cu un număr Track & Trace de la serviciul poștal pe care îl utilizați pentru a trimite articolul. Ne puteți trimite prin e-mail acest cod Track & Trace pe care l-ați primit de la serviciul poștal după înregistrarea returnării.
Unde pot găsi o adresă de retur?
Veți primi adresa de retur de la noi după înregistrarea returului.
Vă rugăm să rețineți: adresa de retur de pe pachete nu este aceeași cu adresa noastră de retur. Vă rugăm să nu returnați produsele doar la această adresă fără a ne informa în prealabil. Din păcate, retururile trimise la o altă adresă decât adresa noastră de retur nu pot fi returnate, deoarece nu le vom accepta niciodată.
Unde pot găsi numărul meu de comandă?
Numărul de comandă îl găsiți în e-mailul primit după trimiterea comenzii în magazinul nostru online. În plus, veți găsi și numărul dvs. de comandă pe orice mesaje de livrare pe care le primiți de la noi. Numărul de comandă este format din 4 sau 5 cifre.
Dacă nu puteți găsi numărul de comandă. Trimite-ne un e-mail și cere-ne numărul de comandă!
* De obicei răspundem în termen de 1 zi lucrătoare